Ny Shala

Hos min härliga yogivän.
Smög upp kvart i fem, allt förberett dagen innan. Körde iväg till min nya blivande rutin hem till min yogivän.
Vi skulle äntligen börja med våra morgon träningar tillsammans. Jag blev lite sen så vi började inte förrän fem i halv sex.
Effektivt bra , härligt pass.
Jag älskar att göra mysore stile i egen takt , med en vän som håller samma takt.
Gemenskap!
En annan sak som var speciell med i morse är att i min hemma shala yogar jag mot sjön från min sida av sjön. Nu yogar vi från en annan sida av samma sjö.
Vi gjorde fram till Marichyasana C, följt av Navasana samt avslutande.
Efteråt drack vi grön te smörgås med sesam och tomat.

EN ENDERBAR MORGON
Namaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0