Ny vecka

Helgen var väldigt skön det enda som var mindre skönt var at det inte blev någon träning alls! Vi har nämligen varit och campat hela helgen. Lördagen bjöd ju på sovmorgon och träningsfri dag. 
Söndagens morgon bjöd på absolut ösregn. Det kändes inte så bra att lägga sig i regnet och yoga. Trångt i husbilen. Och dåliga ursäkter.

I morse ringde klockan 04.50! Jag måste vänka mig att börja ännu tidigare, barnen ska börja skolan igen, så det vill ju till att jag hinner innan. 05.30 Droppade mina två yogisar in med sina mattor. OCH en ny yogi till shalan, miniyogi, sonen på 10 år . Vi gjorde fram till Navasana sedan hela avslutningen. Klart 06.50.

Livet har bara börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0