Söndag-Måndag-Tisdag-Onsdag

I söndags blev det ingen träning, jag var alldeles för trött efter lördagens nattjobb.
Däremot har veckan börjat bra! Fram till Navasana samt avslutande. Igår kom mamma samt min svägerska som ville vara med. Jättekul. Det är riktigt mysigt i min tillfälliga shala. R hjälper mig på kvällarna innan de kommer, att flytta om med bord stolar mm. Att göra sin practice med utsikt genom höga fönster ner mot sjön är fantastiskt. Undrar om familjen skulle tycka det var okej med en permanent shala .. nja vi får kanske vänta med det.
I morse var jag helt själv och gjorde fram till navasana. För att hinna på morgnarna har jag hoppat över vinyasa mellan sidorna, hoppas det är okej! Det tog exakt en timme idag!

Här och nu!

Kommentarer
Postat av: thomasine

fina anna, vad roligt att läsa. heja dig, du har ju redan en regelbunden practice. fantastiskt att du får med dig mamma o fler familjemedlemmar ibland oxå o bravo R som hjälper dig flytta unden möbler! det var underbart att du o ni kom till gotland.

hej o heja dig

thomasine

2008-08-13 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0