Ashtangamorgon 2

Ja, jag har yogat igen.
Mamma har varit här och yogat med mig. Det var så mysigt. Det är så fantastiskt att kunna yoga med andra, och att hon faktiskt sitter och kör hit på morgonen och är här halv sex!
Idag var inte mitt fokus lika bra som igår. Jag assisterade mamma i en del positioner, vi gick igenom andningen sekvensvis i Prasarita Padottanasana

Petri Räisenen
 www.ashtangabook.com


Mamma undrar vad jag önskar mig i julklapp.
Jag är så tråkig men jag önskar mig bara yogasaker.

1. En spikmatta
2. Netipot Finns på Böcker & ting i Kristianstad
3. Yogabok av & med  David Swenson  The Practice Manual
4. Yogabok av och med Brian Cooper The Art of Adjusting


   

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken mysig önskeslista du har!

Spikmattan är helt enkelt superb, netikannan likaså :)



The art of adjustning - DEN vill jag också ha! Tack för tipset!

2008-12-04 @ 14:54:44
URL: http://solhalsning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0