En riktigt dålig yogamorgon och dag


Jag "försov" mig och vaknade inte förrän 09.00, det är alldeles för sent för mig.
Det blev två solhälsningar sen gav jag upp. Det fanns ingen lust och ingen tid heller, det skulle handlas inför nyår.
Har varit lite småsur hela dagen ( av att jag inte yogade) och träningsvärk från gårdagens morgon.
Maken skulle absolut köpa inomhuskrafs att pynta med, en massa fula silvriga girlanger trumpeter och annat fult.
Jag som hade tänkt ut årets nyårsdekor i vitt och grönt. Det ser inte klokt ut. Ett barnkalas för vuxna.
Jag fick höra att jag var sur hela dagen, det gjorde ju inte det bättre precis att jag inte var med på girlangiden.
Hoppas jag vaknar glad imorgon. Ska åka och låna vita stolsöverdrag så det blir helvitt vid bordet.
glittergrejset får vara kvar, jag får tiga.

Kommentarer
Postat av: ylva

åh, så jag känner igen mig. dels i att det blir "för sent" för att träna - tack o lov har min kropp ändrat sig på den punkten nu så nu får jag yoga fastän jag sover till tio.

och sedan att bli sur därför att yogan avbryts... ååååh!



pepp till dig, idag har kanske tränat dig på mer än endast yoga!

2008-12-30 @ 21:51:18
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0