Julkpappar mot fattigdom

Det här tänker jag ge min släkt i julklapp!

Utrota fattigdom - ge bort en get i julklapp!


Vet du inte vad du ska köpa i julklapp till dina vänner och släktingar? Har de redan så mycket och önskar sig ingenting?

Du kan ge bort en ovanlig julklapp och samtidigt hjälpa några av världens fattigaste kvinnor och flickor att få ett bättre liv.

Du kan till exempel ge bort en get eller kycklingar. Eller varför inte ge bort en flicktoalett eller by-barnmorska? Du har åtta olika julklappar mot fattigdom att välja mellan. Det har aldrig varit enklare att julhandla! Till varje julklapp får du ett representativt gåvokort du kan ge bort.


Varför ska jag ge bort en julklapp mot fattigdom?
Genom att ge bort presenter mot fattigdom till dina vänner eller familj hjälper du till att göra världen lite rättvisare för framför allt fattiga och utsatta kvinnor och flickor. Samtidigt får du ett ovanligt gåvokort att ge bort och som visar på den typ av arbete som din present gör möjlig.

Ge bort en julklapp mot fattigdom, klicka här.


Kommentarer
Postat av: EvaP

Jag skulle vilja delta i en helg-yoga eller en veckas yoga till sommaren eller kanske våren. Var tar du vägen när du åker till yoga-retreats?

2008-12-10 @ 15:53:49
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
Postat av: anna

Jag vet ingen workshop just nu

Jag brukar gå på allt som ordnas där jag tränar; www.mudita.se Håll utkik där. Jag går ju på Ashtanga, så det är ju det jag letar efter. Ofta kan man vara med även om man inte tränar ashtangayoga, du klarar det garanterat. Sen har jag varit på Yogamudra i Köpenhamn, nere på Karlaby kro för Maria Boox, Yogashala på söder i Stockholm. samt på södra Gotland för min favvo, Thomasine: www.socalito.se

Här i närheten kan du hålla utkik på www.irentljus.se (Krinova, Kristianstad)där blir nog nån yogadag i mellandagarna sen har hon en helgkurs på gång v 12 tror jag. Det kommer en lärare dit som kallar sig Maya www.flyingyogamat.dk

en riktigt mysig lärare som undervisar väldigt meditativt.

2008-12-11 @ 08:28:17
URL: http://annayoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0