Helgens yoga - eller helgens ingen yoga

Det blev ingen yoga i söndags, tyvärr!
Jag jobbade hela lördagkvällen och sov över hos en vän, på soffan.
Jag hade tänkt att gå upp, klockan var ställd. Men jag gick och la mig 03 somnade 04.30 med en gatulampa i ansiktet.
Jag låg och tänkte nu är det x antal timmar till jag ska gå upp. ( skulle gå upp kvart i sju och köra sju)
Sen började tankarna snurra iväg på en massa annat! Så när jag somnade hade jag redan kommit fram till att jag var helt knäpp som tänkte tanken att jag skulle gå upp. Särskilt som jag skulle jobba hela söndagen efter yogan också.
Så istället fick jag en härlig underbar morgon med två små söta barn som tittade på barntv och drack välling på min kudde. En trevlig frukost med prat för att sedan jobba hela dagen.
Det var superkul att jobba, det var så länge sen. ( extra knäck i restaurangbranchen)
PÅ kvällen åt jag världens godaste middag som jag fick med mig hem efter dagens arbete.

Trattkantarelltoast & Potatisfondant
Sauterad pumpa och brysselkål med rödlök. smaksatt med hjortronvin
Det godaste jag ätit på länge, lagat av världens bästa kock.

Övriga familjen fick gås.
Det blev en bra söndag utan yoga. ( Yogan fanns där ändå)
Hoppas jag ska extrajobba snart igen.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Pain

Hmm det var lite så jag tänkte att Yogan finns där endå , ibland blir det sämre yoga av att stressa för att komma till Yogan...........Fats igår var jag verkligt mer än lovligt virrig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0