Jag hittade inte tiden..

.. att yoga i morse.
Jag skäms, men jag hade inte lust att yoga i morse, så jag avstod!
Jag kände att om jag gjorde det skulle jag tvinga mig att göra det och den känslan känns inte så yogisk.
Känns som om jag försöker hitta anledningar till att inte...
Jag känner att de ligger där långt inne och gror. Det känns inte bra! Tänker att jag måste komma in i mina duktiga morgnar igen.
Åh vad jag önskar att shalan låg närmre. Jag behöver en lärare en mentor.
Måste fundera ut hur jag ska vidareutbilda mig.

Jag vill mer  =  mitt ego ger sig till känna?


Kommentarer
Postat av: Pain

Skam kan vara en bra känsla också den kan visa på att något i livet eller omgivningen är fel.....eller så inte ...

Ha det bra !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0