TACK för att jag får yoga hos dig !

Min yogamorgon har varit fantastiskt bra idag.
på mattan mellan 05 och 06.45 - gjorde nästan hela. Fram till Baddha Konasana.
följt av de avslutande i vanlig ordning.

Till min underbara fredagsyogivän!

Kära yogini,  jag är så glad för våra fredagar tillsammans!
Tänk vad vi är duktiga som kommit så långt att vi ses hemma och yogar på morgonen.
Det är skönt att yoga tillsammans i "vintermörkret" i ditt mysiga rum.

TACK för att vi gör detta !


Vackra bilder ur Petri Räisänens bok!

Kurmasana Ur Kraften bakom Yoga 
www.ashtangabook.com


Kommentarer
Postat av: Nina

Låter underbart!



Och Petris nya bok, Nadi Sodhana (ännu bara på finska), är otrolig den med!

2008-11-07 @ 08:23:15
URL: http://solhalsning.blogspot.com
Postat av: annaYoga

Åh

Är det så den heter, jag har försökt hitta den.

Hoppas den översätts till SV eller ENG.

Skön helg

2008-11-07 @ 08:50:44
URL: http://annayoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0