Tid, jag vill ha mer tid.

Åh jag hinner ingenting, allt hopar sig till NU, Nuet blir för mycket.
Varför är det allltid så.

I fredags hoppade jag över morgonyogan för att jag skulle jobba på kvällen. Plötsligt behövde jag inte jobba, tur var väl det då jag tog tillfället i akt att storhandla. ( en fredagkväll) men det var kalas hemma i lördags för sonen som blev 11!
Då släkten var upptagna på massa fick det bli fyra olika tider. PHU!
09.00 mamma,pappa, mormor morfar, farmor
16.00 faster och kusin
18.00 faster två med make samt farmor igen
19.30 moster med man och kusinerna
22.00 var jag helt slut, däckad! 

Igår söndag var jag benägen att hoppaöver mitt shalabesök. Men jag åkte ändå. I LOVE 
Jag var väldigt glad efteråt att jag gjorde det och väldigt nöjd med träningen. Djup andning nästan hela tiden. 
Gick ner i bryggan utan väggen, YES
Då jag kom hem var det bara att ge sig av igen med barnen och 4 kompisar till sonen. 
Jag och 6 barn begav oss till Malmö med tåget, det stod skating på shemat. 
Hemma 21.30 Stupade i säng. 

I morse kom mamma hit vi yogade tillsammans fram till Janu Sirsasana. 
Ikväll ska jag bara vara och lägga mig tidigt.

Åh jag ska finna min tid i nuet så jag kan förlänga nuet och få mer tid!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0