Träningsvecka med yoga & konditionsträning

Denna yogavecka har varit tung och mörk om morgnarna. Ingen diciplin!
Jag har tränat på friskis, kroppen har väl varit trött. Plus att jag läser en spännande bok, Vindens skugga. 
Jag ligger och läser på kvällarna, är väldigt trött på morgnarna.

-I måndags yogade jag med mamma och grannen i hemmashalan. Alla stående, sittande och avslutande ställningar.
-I tisdags, gick jag upp kvart i fem och gjorde 5 solhälsningar sen gicdk jag och la mig igen...  sovmorgon till 06.30 lunchpass på friskis.
-Onsdag - inga solhälsningar, sovmorgon, träningsverk - vila
-Torsdag - inga solhälsningar, sovmorgon. Medelpuls på Friskis & svettis
-Idag vaknade jag 04.10 pigg! Yoga hos min fina yogavän i hennes hemmashala. HÄRLIGT!
 Det blev nästan hela serien, följt av en härlig frukoststund.

Ikväll vankas familjemys.

Lycka

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har också läst vindens skugga, två gånger! Den är så galet bra, som en mystisk saga. Jag tycker verkligen att den är fantastisk!

2008-11-14 @ 10:35:46
URL: http://thefragilethings.blogspot.com
Postat av: annaYoga

Åh vad kul.

Då förstår du varför man måste läsa lite till varje kväll...

2008-11-14 @ 14:20:28
URL: http://annayoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0