Åh vad härligt

Så Ljuvlig helg! Både med familj och träning.
I lördags var det trädgårdsdag i skolan. Jag räfsade löv med andra föräldrar och tvättade alger på fönsterbleck, det lades stengångar utvändigt, sattes upp staket mm. alla hjälpte till, Fantastiskt! Barnen lekte och hade roligt.
Ingen asana eller meditation, mer yoga i vardagen..


I går var det så shala dags igen, Det bar iväg halv sju på morgonen mot Österlen.
VILKEN MORGON, vackra höstfärger överallt och ett härligt morgonljus!
När jag kom så jag kunde se stenshuvud som skuggade sig ut över havet i morgondis, tänkte jag att det är därför jag gör detta!
Yogan var underbar.
Jag fick jättebra assisteringar i Marichyasana A & B Jag nåde handleden OJ vilken skillnad.
Återigen "Do your practice and all is coming"


Morgonen var jättebra jag gick upp tio i fem mina två yogavänner/elever kom vid kvart över. Vi gjorde pranayama i ca en kvart sedan primary.
Idag tog vi bort Janu Sirsasana C &  Marichyasana D. Istället gjorde vi Navasana och början till bryggorna.
Det kändes ok.


Om Shanti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0