Höst vackra färger och min yogahelg.

Yoga på Mudita, i Baskemöllas ekoby igår.
Det skadade inte att klockan flyttades bak natten lördag till söndag. Jag fick sova en timme längre. Wow det blir "en timmes sovmorgon varje dag nu".

Så var det ännu en söndag med höstens färger, bilen ner genom skånekusten och de fantastiska bokskogarna.
Jag blir så glad och lycklig av denna natur och denna årstid.

Efter härliga två timmars yoga var jag så nöjd! Fast att jag aldrig gör hela serien hemma känner jag att när jag gör hela serien, händer det något nytt varje gång jag når liksom lite längre varje gång eller rättare sagt jag upplever något nytt varje gång.
Efter yogan hade jag inte bråttom så jag blev bjuden på the och gröt hos Kent och Connie.
Mysig och trevlig stund i deras underbara välkomnande kök. 

om shanti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0