Jag mår bättre och snart bär det iväg till Köpenhamn

Örtmedicin gör susen. !
Jag vill inte förespråka mediciner men Esberitox hjälper på mig. 
Esberitox är ett naturläkemedel som numera går att köpa även på apoteket.
Örthalstabletter, mat med massor av ingefära.
Chai med varm mjökl honung och ingefära & VILA.
Jag är fortfarande förkyld men inte i närheten av i förrgår.
Som tur var så börjar yogakursen med en föreläsning i kväll. Imorgon bitti blir det en timme chanting samt meditation sedan asanas, där vi ska titta detaljerat på varje . Så jag kan förhoppningsvis ta det ganska försiktigt.
Det ska bli så roligt.

Kursen är i Danmark på Yoga Mudra

Det ska verkligen bli roligt. Michael är en jätteintressant lärare

Om Shanti


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååh vad skoj lova att blogga en massa efter kursen :)

2008-10-10 @ 10:44:15
URL: http://peppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0