Utmaning


Jag antar utmaningen från Pain
Alla som känner för det kan väl haka på

Tre yrken du drömde om när du var yngre?
Präst, kock, lärare.

Tre yrken du skulle vilja prova på?
Yogalärare, Grafisk designer, kostymör.

Tre yrken du inte skulle vilja ha?
Sopgubbe, Lastbilschaufför, Kassörska

Tre språk du skulle vilja kunna?
Sanskrit, Latin, Spanska

Tre länder du vill besöka (som du inte tidigare varit i), och varför?
-Indien - Mysore, Kerala mm. skulle gärna åka runt i Indien. 
-Thailand - Teacher training på Yoga thailand för Paul Dallaghan
-USA, Colorado - Teacher training för Richard Freeman


Tre platser/områden i Sverige du skulle vilja besöka (som du inte tidigare varit på)?
-Jokkmokk för att det verkar så fint, beskrivet från Ylvas blogg www.sakomsolen.wordpress.com O så kan man ta en sväng till kalix och köpa löjrom
- Leksand mina föräldrar var där när jag var liten och jag har hört så mycket om det
- Riksgränsen Offpiståkning på våren!

Tre svenska platser/områden du varit på och vill återvända till?
-Gotland, alltid
-Västkusten
- Österlen


Tre platser i Sverige du skulle kunna tänka dig att flytta till?
Trivs bra där jag bor.
1. Gotland
2. Malmö
3. Stockholm

Tre talanger du önskar att du hade?
Kunna spela ett instrument
Mer noggrann
Hrmm. jag är faktiskt nöjd med mig själv

Tre saker som alltid finns i ditt kylskåp?
Tahini
Groddar
Morötter


Tre hundraser du skulle vilja prova på/kan tänka dig att ha, som du inte har/har haft?
Testar ju just nu Kerry Blue terrier. Men : Bedlington terrier, Pudel

Tre "saker" du önskar att du var bättre på än vad du redan är?
Språkbegåvningen
att fotografera
Att priotera rätt

Tre (icke hundrelaterade?) "ämnen" du skulle offra delar av din fritid för att lära dig bättre?
Yoga
Läsa filosofi
Leka/spela/umgås med barnen. ta mig mer tid

Tre saker du skulle köpa till dig själv om du hade 10.000:- "över"?
En yogaresa, utan tvekan
Jag skulle lägga allt på det

Kommentarer
Postat av: ylva

åh anna så glad jag blir att du vill åka till jokkmokk! åh det värmer hela mitt hjärta! imorgon åker jag dit å jag gruvar mig för marknadsstök, men jag ska komma ihåg det du just påminde mig om: hur mycket jag älskar platsen och att det ju är där jag hör hemma. kram!

2009-02-03 @ 21:59:37
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0