Yoga i Baskemölla!


Äntligen! Jag har varit i Baskemölla på Mudita och yogat , Mysore!
Min yogalärare och hans fru, min yogakompis har äntligen kommit hem från Indien.
Jag fick en present från Indien, en fantastisk sari. Olivgrön med vinröda inslag.
Yogan var SUPER
Jag är en ny människa. Åh vad jag behövde detta! I love helt enkelt.

Tog det försiktigt fram, så man inte bara kör på. Jag har inte yogat mer än en timme sedan i december.
När jag kom till Savasana lade jag sarin över mig och drömde mig bort låtsades jag att jag var i Kerala-

Ashtangayoga är det bästa som hänt mig

Om shanti

Kommentarer
Postat av: peppen-maria

Vad härligt det lät med yogan. Har själv börjat upptäcka ashtanga yoga. Yoga är livet!

2009-02-01 @ 15:54:03
Postat av: Maria alias yogamamman

Jag håller med dig, näst efter mina barn ohc min man är yogan det bästa som hänt mig! Jag har fått så mycket av den och skulle inte vara den trygga person som jag är idag utan den.

Om shanti

2009-02-02 @ 15:54:19
URL: http://www.yogamamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Jaaaa! för all den energi som omringar ashtangan och som väcker våra slumrande kroppar och vårt härjade sinne till liv igen!!!

2009-02-02 @ 16:25:01
URL: http://solhalsning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0