Oj, Tack!




Jag har fått en blogg utmärkelse från Ulrika som har bloggen, BE HAPPY. Tack så hemskt mycket för det!! Jag blev verkligen jätteglad. Det är så fantastiskt att ni läser här! Ulrika har en jättefin blogg OCH en jättefin webshop http://www.behappy.se/ där kan man köpa en massa kul för välbefinnande och nyttigheter.

Det hör väl till att man skickar detta vidare så det gör jag.
En tillbaka till dig Ulrika, Be happy för en massa fina inlägg och kommentarer till mig.

Ylva, Så kom solen, för att du är du helt enkelt. För att du berättar så fint och för ditt djup som gör dig starkare än du anar.

Nina, Solhälsningar & huvudstående. för att jag älskar allt du skriver och diskuterar och för att det känns som om vi diskuterar tillsammans fast att man bara bloggar på varsitt håll. Massor med yogainspiration!

Emma, Livskraft. För att jag får följa din resa i din utveckling dina motgångar och dina framsteg och framförallt din beundrandsvärda diciplin och ditt mod.

Kom tillbaka för att jag i den bloggen lärt mig mycket och hittat mycket bra tips

Pain för en härlig blogg och för världens bästa bloggnamn och ditt tillika mantra: "Pain is just weakness leaving your body"
(brukar ofta rabbla det för mig själv)

Maria, Yogamamman. För en underbar blogg där du låter oss alla följa med bebisen och din yogapractice in i det sista. Bravo!

På åskådarplats, min dotter håller på att ta livet av sig. Den här bloggen har jag precis hittat men läst nästan hela. All styrka till dig!

Eva, du är den bloggvän som finns närmst mig geografiskt, tror jag, Du får en award envishet, kämparglöd och intiativrikedom

All kärlek till er alla ... och alla som jag säkert glömde nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, jag är så hedrad! Jag blir alldeles varm!

tack!

2009-01-12 @ 22:53:26
Postat av: Nina

Tacktack snälla du och vilka värmande ord sen! Det fina med bloggsfären är att man kommer nära varandra, fast man bor långtifrån.

2009-01-13 @ 14:02:27
URL: http://solhalsning.blogspot.com
Postat av: Din digitala vän

Tack snälla, snälla du. Jag uppskattar verkligen dina ord! Tack så hemskt mycket. :-)

2009-01-13 @ 18:46:32
URL: http://komtillbaka.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh vilken fin utmärkelse. Jag är hedrad. Tack snälla. Kram, kärlek och all energi till dig

2009-01-13 @ 20:12:23
URL: http://yogamamman.blogspot.com
Postat av: ylva

TACK anna för orden! det här gjorde min dag. jag ska spara dem och skriva ut dem och ha med mig i min plånbok. kram!

2009-01-13 @ 20:31:01
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0