Yoga dag 23


Blev och kommer att bli ingen Ashtangayoga idag. Tyvärr!
Jag ska jobba långis idag, hela dagen och hela kvällen till ca 02.00 detta var och är mitt val idag.
Träningsvärk idag! Igår gick jag nämligen på mitt första KI BOX pass! Herregud vad jobbigt. Jag som trodde att jag var båda stark & uthållig. Det var boxning och sparkar i intervaller, varannan låt fullt tempo. Löpning, upphopp, armhävningar, planka med boxning upp på varannan arm osv. Idag känns det, vill jag lova. Alla verkade vara överlag väldigt duktiga. Blandad ålder men mycket unga tjejer (starka) En del killar både ynhgre och äldre (ännu starkare).
Känns i mitt ena långfinger idag. Jag vred nämligen det, ur led i våras. Väldigt klantigt jag stod på en stol i ett cirkustält och skulle dra upp snörningen, stolen ramlade o jag hängde kvar i fingret en kort stund. det räckte. Inte klokt att man fortfarande känner av det.

Men, det var oerhört roligt med boxning, jag ska nog gå igen!
Fast nästa gång blir det nivå ett.....

Kommentarer
Postat av: Pain

Låter som ett pass i min smak!!!

Postat av: Hippitanten

Vilken inspirerande blogg du har, kan liksom inte riktigt slita mig här ifrån!

2009-01-25 @ 22:14:00
URL: http://hippietanten.blogg.se/
Postat av: anna

Hippietanten

Kul att du gillar min blogg.

Ska läsa igenom din nu. Snygg design, ren och snygg. Vad roligt nu kan vi läsa hos varandra!

Spikmatta är underbart. Jag låg på min i 20 minuter imorse.

2009-01-26 @ 11:11:43
URL: http://annayoga.blogg.se/
Postat av: Maria

Ville bara kika in och säga att jag läser alla dina inlägg, via mobilen, ammandes i soffan. däremot blir det inte lika många kommentarer. Men så att du vet att jag finns här :) Du inspirerar!

2009-01-26 @ 12:59:58
URL: http://yogamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0