Yogadag 12


Igår , natt låg jag och läste. Kunde inte förmå mig att sluta. Så klockan blev mer och mer.
Jag har en tendens att kunna läsa rättså länge på kvällarna. Det straffar ju sig nästa dag.
Så i morse var jag inte på mattan förrän tjugo i sex.

Dagens Yoga blev:
fem suryanamaskara A
fem Suryanamaskara B

20 miuters meditation.
Kanske jag får lust, eller tid ges för mer i kväll, vi får se.

Tack anonym för din utmärkelse om min blogg i din blogg.
Vore kul att veta vilken din blogg är ?

Namaste


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Anna! Det är jag som nominerat dig! Vet inte varför det stod anonym...missade väl något - kl va rätt mycket. Bara kul att få ge dig en utmärkelse! kram till dig

2009-01-12 @ 21:28:11
URL: http://www.behappy-ulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0