Yogadag 13


Har inte börjat så bra. Jag var så trött så trött. Behövde sova. Jag måste sluta att läsa till 01. på natten.
Hur ska man då kunna orka gå upp 05... Imorgon har jag lovat mig själv att jag ska gå upp i tid.
Men, jag kommer att stå på mattan ikväll istället.
Får väl lägga mig tidigt så jag kan läsa ut boken i tid.
Boken heter PS. I Love U
Och handlar om en kvinnas överlevnad och sorg när hennes man dör.
En tid efter han har dött får hon ett paket på posten med tio vita kuvert, ett för varje månad som är kvar.
Hennes man har skrivit dem till henne, och sakta börjar hon bearbeta sorgen.
Ganska snyftig bok, men precis vad jag är sugen på just nu.  (finns visst som film också)

Detox utrensningen går sådär, igår var en svacka då jag var bjuden på middag, så det blev ngt helt annat än vad som var tänkt. Idag är jag tillbaka igen!

Boken:


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hade ingen bra yogadag igår och inte idag heller, ännu. Blev ju så himla förkyld i helgen, fick mens och så var det ju fullmåne dessutom. Murphys lag... typ! Känner ju att jag redan är helt ur balans och har yogaabstinens.. Blev bara ett hafsigt yogastretch-liknande pass sent igårkväll och ännu imorse var jag så täppt att det inte ens gick att tänka ujjayi. Men ikväll, om en stund, ska jag ställa mej på mattan och så får det bli vad det blir.



PS. I love U

har jag också läst. En underbar bok! Filmen gillade jag inte lika mycket, men min väninna älskar den :)

2009-01-13 @ 16:14:42
URL: http://solhalsning.blogspot.com
Postat av: ylva

bra att du är tillbaka igen! ;)

2009-01-13 @ 16:21:54
URL: http://sakomsolen.wordpress.com
Postat av: Eva P

Du...den finns som film också!

2009-01-13 @ 17:11:36
URL: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
Postat av: Maria

Ja precis, den finns som film oxå, jag såg den på flighten över till Seattle i somras. Den var helt okej, men jag tror att boken är bättre (utan att ens ha läst den)

2009-01-14 @ 15:44:49
URL: http://yogamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0