Yogadag 17 - lättsamt


Ja idag är det både lördag och mens.
Jag tog mig sovmorgon och planerar att yoga en stund med maken under dagen.
Vi ska vara barnvakt idag åt min tre systers barn . Så det blir fem barn i huset fram till måndag morgon.
Jag ska försöka hitta små pauser och stunder för yoga i olika former. Jag ska också ta varje stund för vad den är, hela helgen, njuta i nuet. Lite spikmatta, mysig musik, umgänge och skridskoåkning.
Fortsätta läsa om de hinduiska Gudarna, har betat av Visnu , Lakschmi och Sarasvati.

Om Shanti

Kommentarer
Postat av: ylva

tack för peppen! :D



jag har också mens, därav den tidiga uppvakningen... kram!

2009-01-17 @ 10:27:52
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0